Általános
2.0 HDI 130 lovas. Nem gyenge, és abszolút problémamentes. Minden típushibája elkerülte. Újkorától autómentő (nem járműszállító). Öt éve vettem 200 ezer kilométerrel (24 hónap alatt mentek vele annyit majd fél évig forgalomból kivonva). Három évig használtam napi szinten Hegyeshalom-Hagenbrunn-Hegyeshalom desztinációban, zömében futóval. Tavaly már nagyon kevesett ment futó nélkül, idén talán 3-4 ezer kilomlétert. Csak én vezettem. Előtte is egy sofőr volt rajta. Digitális tachográf van benne, tehát a kilométer nem mese, valóban ennyi. Velem Németországban soha nem volt, Salzburgban is összesen egyszer. Adblue benne van, ahogy a DPF is. 160 ezer kilométer alatt egy 30 Euros javítás volt az adblue kupak, és egy DPF tisztítás 70 ezer. Váltó már előttem garanciában cserélve volt. Amúgy féken, és 12-15 ezer kilométerenkénti olajcserén kívül soha semmilyen javítás nem volt rajta (sem injektor, sem turbo, sem kuplung), és nem is tűnik semmi esedékesnek. Klíma, állófűtés működnek, a tachográf kalibrációja már pár hónapja lejárt azt kell majd megújítani, illetve a kevlár kötelet illene lecserélni lassan, a csörlő távirányítót sajnos egy-két éve elhagytam azóta két emberes, ha csörlőzni kell. Privát néven van, áfa nincs, csere nem érdekel semmire.