Általános
Ford S-Max Mk1 (2010) 5 ajtós TDCi 2.0 Motor egyben használt, jó állapotban.eladó. Jármű adatok: Motor: 2.0L Duratorq DOHC(150/163PS)-DW10C.
Kocsi: Benzin, 2010, 1997 cm³, kW, 120 LE, 171.000 km. Váltó: 6-fokozatú Powershift 6DCT450 - MPS6. Vételtől számított 14 nap beszerlésig garancia.
VIN szerint ez egy S-MAX/Galaxy WA6 (2010.06), 2.0 TDCi DW10C (150/163 LE) + 6DCT450 (MPS6) Powershift.
Belső azonosító: MOT911. Tel. +36709417816. Személyes átvétel: 1151 Budapest, előre egyeztetve. Csomagfeladás: MPL amorf, felárral. Tekintse meg többi hirdetésem is a profilomban.
Mely Fordokba tehető be „komplett” (long-block) cserére:
A hengerblokk/alsó-felső rész azonos a lenti modellekben; a perifériákat (turbo, szívó/kipufogó csonk, kábelkorbács, EGR/DPF, szenzorok, befecskendezés) a saját autódból tedd át.
100% jó donornak (azonos platform és rögzítések):
S-MAX (WA6) 2010–2015 – 2.0 TDCi 150/163 PS
Galaxy (WA6) 2010–2015 – 2.0 TDCi 150/163 PS
Blokk-csere szinten kompatibilis (periféria/kipufogógáz-kezelés eltérhet):
Mondeo Mk4 (BA7) 2010–2014 – 2.0 TDCi 140/163 PS (manuál és Powershift)
Kuga Mk1 facelift 2010–2012 – 2.0 TDCi 163 PS (AWD/FWD)
Focus Mk3 2011–2014 – 2.0 TDCi 140/163 PS
C-MAX / Grand C-MAX Mk2 2010–2015 – 2.0 TDCi 140/163 PS
* Ezekben mind DW10C blokk van, és több verzióhoz járt a 6DCT450, tehát a főtengely–lendkerék–harangosztás kompatibilis.
Amire figyelj (év/Euro/karosszéria szerint eltérhet):
Euro 4 vs. Euro 5 (EGR-hűtő, DPF, nyomás-/hőmérséklet-szenzorok).
Befecskendező rendszer (Siemens/Continental változatok, injektor kódolás).
Turbó és csövezés, szívó/kipufogó csonk.
Kábelkorbács, tartókonzolok, motorbakok.
Főtengely jeladó fogkoszorú osztása (ritka, de évjáratfüggő — ha nem egyezik, a saját előlapon/jeladón megoldható).
Lendkerék: a Powershifthez a dugattyús/DMF típusa legyen a tiéd.