Súgó









Csinálj egy jó termékleírást

Amikor a hirdető megnyitotta a hirdetésed az első dolog, amit meg fog tenni, hogy elolvassa a Hirdetésed leírását.

Ezért figyelj oda, mit is írsz!

  • Nevezd meg pontosan és részletesen hogy mit is hirdetsz.
  • A lehető legtöbb fontos paramétert tüntesd fel.
  • Amiatt nagyon fontos, mert a kereső így könnyebben találja meg a hirdetésed!
  • A fontosabb dolgokat vedd előre, kevésbé fontos és érdekes dolgról írj később.
  • Kerüld a rizsát és az értelmetlen körülírásokat, de ne legyél unalmas sem.
  • Mindenképp pozitívan tüntesd fel, mutasd be azt, amit hirdetsz. Arról írj, miért fantasztikus a cucc, ne arról, hogy miért nem szereted.
  • Ne hazudj, ne kertelj, ne beszélj mellé! A hazug embert hamarabb utolérik, mint a kockaladát.
  • Írd le azt is, ha épp van egy kis baja a termékednek. Ez sokszor még pozitívan is hathat.
  • Az se baj, ha feltünteted az eladás okát is (például.: nagyobbra cserélted, költözés miatt, nőtt a család és motor helyett kocsira váltottál, stb.).

Előnyt jelent, ha humoros, érdekes tudsz lenni, és arról tudsz beszélni, miért lesz jó az érdeklődőnek az, ha megveszi a terméked.


Van egy olyan dolog, amire bizony gyakran nem figyelnek a hirdetők

Sokan sietnek, vagy csak egyszerűen nem érdekli őket, és nem figyelnek a HELYESÍRÁSra! Nem csak itt, címben, és bárhol, ahová szöveget írsz, írj helyesen!

Nincs annál rosszabb, mint mikor a szöveged tele van "tavaró", "lovashatlan", és "idegestő" hibákkal. Ne már…

Ezek a helyesírási hibák nem csak értelmetlenné teszik a szöveget, de gyakran el is veszi a vásárlástól az emberek kedvét.

A szöveg sokat elárul valakiről, mennyire precíz, figyel oda, vagy akár megbízható. Szóval fogalmazz helyesen!

Ugyancsak probléma lehet, ha rövidítéseket használsz! Senki sem keres "lökit", "ventit" vagy "felgent". Ezekre a szavakra se igazán keresnek rá az emberek úgyhogy legalább a címekben ne használd.