Csoportok


Gépjármű mechanika
Hirdetés törölve!
A (Suzuki Swift Sedan 91-2003ig Jobb és bal első lengőkar, rúgó) cimű hirdetést már törölték rendszerünkből.


Tekints meg néhány hasonló hirdetést!

Suzuki Swift 95-2001 évj.ig bontott alkatrészek motor váltó karosszéria elemek
2017.04.24. 15:43 Alkatrész > Bontás

Suzuki Swift 95-2001 évj.ig bontott alkatrészek motor váltó karosszéria elemek

Suzuki Swift 95-2001 évj.ig bontott alkatrészek motor váltó karosszéria elemek darabok futómű és minden apróság. bármi kell kérdezzen 06309467354 www.el-bonti.hu

Suzuki Swift 1.3 DDIS Új Hajtókar, 1 év garanciával
2017.04.24. 12:08 Alkatrész > Motoralkatrész

Suzuki Swift 1.3 DDIS Új Hajtókar, 1 év garanciával

Eladó Suzuki Swift 1.3 DDIS Új Hajtókar, dobozból, 1 év garanciával! Motorkód: Y13DT, Z13DT, Z13DTH, Z13DTJ Több féle hengerfej, adagoló, főtengely stb.. raktáron, termékeinkre garanciát vállalunk, ...

Ár: 25.000,-Ft
SUZUKI SWIFT I ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ VAS
2017.04.24. 16:39 Alkatrész > Kasztni

SUZUKI SWIFT I ELSŐ LÖKHÁRÍTÓ VAS

NETTÓ 3.000FT CSOMAGKÜLDÉS MEGOLDHATÓ

Ár: 3000FT
SUZUKI SWIFT 2 HÁTSÓ LÖKHÁRÍTÓ VAS
2017.04.24. 16:18 Alkatrész > Kasztni

SUZUKI SWIFT 2 HÁTSÓ LÖKHÁRÍTÓ VAS

SUZUKI SWIFT 2 HÁTSÓ LÖKHÁRÍTÓ VAS NETTÓ 14.000FT CSOMAGKÜLDÉS MEGOLDHATÓ

Ár: 14000FT
Suzuki swift bajuszkapcsoló
2017.05.01. 22:55 Alkatrész > Elektronika

Suzuki swift bajuszkapcsoló

Bajuszkapcs nonstop hivhatsz posta ok

Ár: 5000
Suzuki Swift 1.3 b szervo kormánymű
2017.05.01. 22:45 Alkatrész > Kormánymű, Szervó

Suzuki Swift 1.3 b szervo kormánymű

Tökéletes álapotú leszerelés kor folyt rá olaj Amugy csep és kopás mentes

Ár: 10000
Suzuki swift 1.3 2001 generátor öninditó
2017.05.01. 22:24 Alkatrész > Önindító, generátor

Suzuki swift 1.3 2001 generátor öninditó

Gyári generátor önindító posta ok 10.000ft /db posta 2200ft nonstop hivhatsz vagy SMS re is válaszolok köszi

Ár: 10000
SUZUKI SWIFT I GÉPTETŐ
2017.05.08. 11:47 Alkatrész > Kasztni

SUZUKI SWIFT I GÉPTETŐ

SUZUKI SWIFT I GÉPTETŐ NETTÓ 25.000FT

Ár: 25000FT


Jókérdés

Egytengelyes vagy kéttengelyes tréler?

A gyakorlatban mi a különbség a kettő között? Vezethetőség szempontjából? Elindulhatok nagy távolságra egytengelyessel? Jogilag? Bármi húzhatok egytengelyessel, ami ráfér? Egy Swiftet akarnék egyébként húzni vele.

Az lenne a kérdésem, mit kéne tapasztalnom kopogáson kívül, akkor ha a kompressziónövelés miatt a sűrítési végnyomás 14,5 bar körül van?(Suzuki Swift)

Suzuki Swift '94 1298 G13BA 8 szelepes himbás, központi befecskendezős. (még a régebbi befecskendezős) Készült egy hengerfej a motorra, csatornák bővítve nem lettek, csak öntési hibákat javítottuk, 1 mm-t szedtünk le a hengerfejből. Szelepvezetőt cseréltünk, így az összerakás után a végnyomás 11 bar, 1000 km után 13 bar, 2500 km után 14,5 bar. Gyári tengely, motor alja gyári, kivéve a könnyített lendkereket és ékszíjtárcsát. Kipufogórendszer gyári, katalizátor nélkül. A kompresszióviszony, nem túl pontosan mérve olyan 10,5-10,6 körül van, a gyári 9,5. A motoron minden alapértéken van gyári műszerrel állítottuk be. Előgyújtás 6° 95-ös benzinnel járok, nem kopog csörög. (tudom, hogy kéne) Igazából a problémám a következő, nem tudunk rájönni a megoldásra: Hidegen-melegen 1000-2000-es fordulatszám között rángat. De csak félgázon, ha lepadlózom összeszedi magát és elindul. Nagyon kis gázon elcsordogál. Alapjárat szép egyenletes. Tuning előtt nem csinálta. Tuning előtt is könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa volt rajta. Próbáltunk több féle gyertyát. Lambda szonda jó. A/C-re gyanakszom illetve a benzinszűrőre. Még arra gondoltam, hogy öngyullad a keverék és ezt produkálja, bár az elején is csinálta. Kipróbálom 98-as benzinnel. Ötleteket tudnátok mondani, hogy mi okozhatja, esetleg mit mérjek, nézzek meg? És most olvassátok vissza kérdést.

Van egy 2005-ös 1,3-as Swiftem tönkrement benne a váltóm.Az lenne a kérdésem,hogy az 1,5-ös váltót belehet-e szerelni helyette?

A szerelőm nem tudott egyértelmű választ adni rá,mivel ilyet még nem csinált.Azt viszont mondta,hogy 1,3-ba sok váltót kellet már cserélnie,de 1,5-öst még egyet sem.Köszönöm a választ.

Fékezéskor ugrál a fékpedál, és ráz a kormány, mi lehet a baj?

Suzuki Swift Sedanról van szó. Hátsó fékbetétek újak, meg lettek vasalgatva is. Azzal kezdődött az egész, hogy 100km/h fölött rázott a kormány. Akkor centírozás, de kiderült, hogy a gumiban elszakadtak a szálak. Átraktam másik kerekekre, de így is ugyanaz volt a hiba. Először arra gondoltam, hogy az első kerék nincs rendesen centírozva, vagy itt is a gumi sz*r. Megcseréltem a kerekeket, az elsők hátra, hátsók előre kerültek, így már menet közben nem ráz a kormány, de a fékpedál még jobban ugrál. Kis sebességnél is. Mi lehet az oka? Ovális fékdob, vagy inkább az első futómű/fék lehet a ludas? Vagy minden egyszerre :)

Mennyire biztonságos a Suzuki swift glx, (2001)?

erre a fajtára gondoltam gondoltam: https://www.google.hu/search?q=suzuki+swift+glx+2001&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jOu9U9OOCoHgOLzJgbAC&ved=0CDwQsAQ&biw=1366&bih=653#facrc=_&imgdii=_&imgrc=onCGPf1HEKnIoM%253A%3BkAh7MTr5Zja29M%3Bhttp%253A%252F%252Fimgs.elookat.com%252Filan%252Ffoto%252F2%252Fsuzuki-swift-jpg-52-9259.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Filan.elookat.com%252Filan-SAHIBINDEN-ORJINAL-SUZUKI-SWIFT-1-3-GLX-SEDAN-uasuAAN-57533.htm%3B260%3B195





rallye2.hu logó



video.racing.hu partner logo