Általános
2013ban teljesen kilakatolt, fényezett karosszéria. 2019ben kapott papiros csövet akkor belülről teljesen ki lett fújva. Friss gépkönyvvel, Rally2 P11 osztályba, viszont historicra is gépkönyvezhető az autó.
-Motor 1.3 A.
-60as saválló rendszer, Vajner végdobbal.
- Acél lendkerék, szinter kuplung.
-Járay féle szinkronos rövid váltó lamellás speerrel, illetve van hozzá még egy gyári motorsportos szinkronos váltó torsen speerrel.
- Vastag száras állítható Katona Bilstein elöl, hátul állítható Bilstein. Poliuretán szilent mindenhol, cső lengőkar GE fejjel. - - DS3000, hidrós kézifék.
-Rrs poroltó rendszer
- 2x2kg kézi poroltó
-Mirco Rs2 homológ ülések
-MCF homológ 6 pontos övek
Rengeteg tartalék alkatrésszel, motorokkal, váltókkal stbstb...
Kérdésekre szívesen válaszolok.