Általános
Fiat Punto HGT
Az 1.8-as motorban 80ezer volt amikor megcsináltam 2.0-ra.
2000ccm kovácsolt wössner púpos dugók, 2.0Ts-es alfa főtengely, 12.5 kompresszió.mindkét vezérműtengely átköszörülve . Legnagyobb nyitás és max egybenyitás.
360ccm injektorok. Egyedi injektor híd. Nagynyomású benzinszivattyú.
184mm-es alu szinterkuplung, szemcseszórt.
Rövid egyenes fogazású végáttètel 0.75 a gyárihoz képest. Agresszív Sperdiffi.
17-es magnézim kerekek (5db)
bukócsővel csövezve, papír nèlküli.
Kagyló ülések+ ülés alatt megerősítve.
Motortèr+kasztni pontheggesztések co val átvarrva.
284es fék elöl, hátul is tárcsa természetesen.
Van 1 pár alfa mitó fèkem Brembo 305mmes nègydugós alu nyereggel. -igény esetén-
Teljes fékcsöveszés.
Motorvezérlő per pillanat nincs benne.
Alfa főtengely a sokfogú jeladókerékkel.
A diesel olajpumpa van rajta+ olajhűtő. kb. 30% több olaj.
Kormánygyorsító 2:1,
a gyári punto elektromos szervókormány helyett, a toyota corolla 1.8 sport 192lovas elektromos szervokormány.
alfa hidraulikus kuplung