Csoportok


Gépjármű mechanika
Hirdetés törölve!
A (Suzuki Swift 2005- 1.3-1.5 Zage turbószett+kiegészítők) cimű hirdetést már törölték rendszerünkből.


Tekints meg néhány hasonló hirdetést!

Suzuki Swift tank hibátlan!
2017.02.01. 20:45 Alkatrész > Üzemanyagszivattyú, AC pumpa, tank

Suzuki Swift tank hibátlan!

Hibátlan tank eladó ac-val, Vámosmikola vagy Vác felé tudok szállítani.

Ár: 5000
Suzuki Swift önindító 1.0 1.3
2017.02.01. 21:02 Alkatrész > Önindító, generátor

Suzuki Swift önindító 1.0 1.3

hibátlan önindítók, fogak nem kopottak. 3000FT/db

Ár: 3000
Suzuki swift 2004-től 1.3i bontott alkatrészek
2017.05.18. 7:44 Alkatrész > Bontás

Suzuki swift 2004-től 1.3i bontott alkatrészek

Suzuki swift 1.3i 2004-től 5-ajtós bontott alkatrészek. Csomagküldés megoldható.

Suzuki Swift alkatrészek eladó
2017.07.30. 7:46 Alkatrész > Bontás

Suzuki Swift alkatrészek eladó

Suzuki Swift alkatrészek, évjárat: 1994-2003-ig, 1,0-es, 1, 3-as benzines motor, vezérlő és váltó beszerelési garanciával, műszerfal, generátor, elektronika, futómű, lengéscsillapító, pedálsor, szívó...

SUZUKI SWIFT 1.3 GLX KLÍMA +SZERVO+FRISS MŰSZAKI
2017.01.24. 13:15 Utcai jármű > Személyautó

SUZUKI SWIFT 1.3 GLX KLÍMA +SZERVO+FRISS MŰSZAKI

Évjárat:1999/8 Hengerűrtartalom:1298 cm³ Üzemanyag:Benzin Teljesítmény:50 kW, 68 LE Kilométeróra állása:111 230 km Klíma fajtája:Manuális klíma Sebességváltó fajtája:Manuális (5 fokozatú) sebességvált...

Ár: 289999
Suzuki Swift ajtók eladók, Színkód Z0L
2017.07.24. 2:29 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Swift ajtók eladók, Színkód Z0L

Suzuki Swift ajtók eladók, Színkód Z0L 3 ajtós típushoz.

Suzuki Swift csomagtérajtó, 1997-2003
2017.01.25. 13:19 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Swift csomagtérajtó, 1997-2003

Suzuki Swift csomagtérajtó, 1997-2003 évjárat. Színkód Z0L 5 ajtós típushoz, jó állapotú, üveggel eladó. Futárral küldhető.

Suzuki Swift lökhárító, 1997-2003 évjárat
2017.01.25. 13:14 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Swift lökhárító, 1997-2003 évjárat

Suzuki Swift lökhárító, 1997-2003 évjárat első és hátsó. A hátsóból van több színben is.



Jókérdés

Egytengelyes vagy kéttengelyes tréler?

A gyakorlatban mi a különbség a kettő között? Vezethetőség szempontjából? Elindulhatok nagy távolságra egytengelyessel? Jogilag? Bármi húzhatok egytengelyessel, ami ráfér? Egy Swiftet akarnék egyébként húzni vele.

Az lenne a kérdésem, mit kéne tapasztalnom kopogáson kívül, akkor ha a kompressziónövelés miatt a sűrítési végnyomás 14,5 bar körül van?(Suzuki Swift)

Suzuki Swift '94 1298 G13BA 8 szelepes himbás, központi befecskendezős. (még a régebbi befecskendezős) Készült egy hengerfej a motorra, csatornák bővítve nem lettek, csak öntési hibákat javítottuk, 1 mm-t szedtünk le a hengerfejből. Szelepvezetőt cseréltünk, így az összerakás után a végnyomás 11 bar, 1000 km után 13 bar, 2500 km után 14,5 bar. Gyári tengely, motor alja gyári, kivéve a könnyített lendkereket és ékszíjtárcsát. Kipufogórendszer gyári, katalizátor nélkül. A kompresszióviszony, nem túl pontosan mérve olyan 10,5-10,6 körül van, a gyári 9,5. A motoron minden alapértéken van gyári műszerrel állítottuk be. Előgyújtás 6° 95-ös benzinnel járok, nem kopog csörög. (tudom, hogy kéne) Igazából a problémám a következő, nem tudunk rájönni a megoldásra: Hidegen-melegen 1000-2000-es fordulatszám között rángat. De csak félgázon, ha lepadlózom összeszedi magát és elindul. Nagyon kis gázon elcsordogál. Alapjárat szép egyenletes. Tuning előtt nem csinálta. Tuning előtt is könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa volt rajta. Próbáltunk több féle gyertyát. Lambda szonda jó. A/C-re gyanakszom illetve a benzinszűrőre. Még arra gondoltam, hogy öngyullad a keverék és ezt produkálja, bár az elején is csinálta. Kipróbálom 98-as benzinnel. Ötleteket tudnátok mondani, hogy mi okozhatja, esetleg mit mérjek, nézzek meg? És most olvassátok vissza kérdést.

Van egy 2005-ös 1,3-as Swiftem tönkrement benne a váltóm.Az lenne a kérdésem,hogy az 1,5-ös váltót belehet-e szerelni helyette?

A szerelőm nem tudott egyértelmű választ adni rá,mivel ilyet még nem csinált.Azt viszont mondta,hogy 1,3-ba sok váltót kellet már cserélnie,de 1,5-öst még egyet sem.Köszönöm a választ.

Fékezéskor ugrál a fékpedál, és ráz a kormány, mi lehet a baj?

Suzuki Swift Sedanról van szó. Hátsó fékbetétek újak, meg lettek vasalgatva is. Azzal kezdődött az egész, hogy 100km/h fölött rázott a kormány. Akkor centírozás, de kiderült, hogy a gumiban elszakadtak a szálak. Átraktam másik kerekekre, de így is ugyanaz volt a hiba. Először arra gondoltam, hogy az első kerék nincs rendesen centírozva, vagy itt is a gumi sz*r. Megcseréltem a kerekeket, az elsők hátra, hátsók előre kerültek, így már menet közben nem ráz a kormány, de a fékpedál még jobban ugrál. Kis sebességnél is. Mi lehet az oka? Ovális fékdob, vagy inkább az első futómű/fék lehet a ludas? Vagy minden egyszerre :)

Mennyire biztonságos a Suzuki swift glx, (2001)?

erre a fajtára gondoltam gondoltam: https://www.google.hu/search?q=suzuki+swift+glx+2001&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jOu9U9OOCoHgOLzJgbAC&ved=0CDwQsAQ&biw=1366&bih=653#facrc=_&imgdii=_&imgrc=onCGPf1HEKnIoM%253A%3BkAh7MTr5Zja29M%3Bhttp%253A%252F%252Fimgs.elookat.com%252Filan%252Ffoto%252F2%252Fsuzuki-swift-jpg-52-9259.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Filan.elookat.com%252Filan-SAHIBINDEN-ORJINAL-SUZUKI-SWIFT-1-3-GLX-SEDAN-uasuAAN-57533.htm%3B260%3B195





rallye2.hu logó



video.racing.hu partner logo