Mennyire biztonságos a Suzuki swift glx, (2001)?

erre a fajtára gondoltam gondoltam: https://www.google.hu/search?q=suzuki+swift+glx+2001&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jOu9U9OOCoHgOLzJgbAC&ved=0CDwQsAQ&biw=1366&bih=653#facrc=_&imgdii=_&imgrc=onCGPf1HEKnIoM%253A%3BkAh7MTr5Zja29M%3Bhttp%253A%252F%252Fimgs.elookat.com%252Filan%252Ffoto%252F2%252Fsuzuki-swift-jpg-52-9259.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Filan.elookat.com%252Filan-SAHIBINDEN-ORJINAL-SUZUKI-SWIFT-1-3-GLX-SEDAN-uasuAAN-57533.htm%3B260%3B195

2014.08.17. 11:14 , szilágyi_sanyi által Jókérdés > Mindennapok > Mit válasszak

Válaszok - összesen 7 válasz érkezett

1. oldal (összesen 1 oldal)
0

"Nem törvényszerű sem Suzukiban, sem bármely más hasonló korú vagy méretű autóban, hogy 50-90 km -es tempónál komoly sérüléseket szenvedjen, vagy meghalljon valaki egy balesetben."

Az törvényszerű, hogy két ütköző autó közül az fog jobban megrokkanni, amelyik gyengébb. Ahogy írták egyik korabeli autó sem életbiztosítás abban a kategóriában, bár nem is arra készültek, hogy összetörd vele magad.
Persze került a Swiftekbe némi merevítés -állítólag- meg ugye kaptak légzsákot, ennek ellenére én nem próbálnék ki vele egy 90-es csattot ( a többi mondjuk 95 előtti kisautóval sem! ).

2014.08.20. 15:46
0

Pár hete személyesen is megtapasztaltam, hogyan törik egy Swift 50-nél. Mondjuk nem frontális ütközés volt, az igaz, hanem az oldalában landoltam egy Renault 19-nek (szabálytalanul kifordult elém, de ez lényegtelen). A kocsi eleje tényleg látványosan összetört, de az utastérben én és az utasom egy karc nélkül megúsztuk. Csak az öv nyomát éreztük még másnap is, ahogy a balesetben megrántott bennünket. Szerintem az számít a legjobban, hogy a 2 kocsi milyen szögben ütközik, és mekkora a sebességük. Nem törvényszerű sem Suzukiban, sem bármely más hasonló korú vagy méretű autóban, hogy 50-90 km -es tempónál komoly sérüléseket szenvedjen, vagy meghalljon valaki egy balesetben. A körülmények sokat számítanak!

2014.08.20. 06:07 , drbubo84 által
0

Ha jól tudom, a 2001-es GLX már kapott 2 légzsákot, és oldalsó merevítést is. Szóval ez már biztonságosabb. Egyébként a Suzuki Swift egy jó, szerethető autó. Nekem 1.0 GLS-em van, melybe több extra is belekerült. Én teljesen meg vagyok vele elégedve.

2014.08.19. 06:19 , Zsolti50 által
0

Problem, ezzel csak az a gond, hogy a Suzukinál (és a hasonló korú autóknál) az utastér is a gyűrődőzóna része. Egy mai autóval szemben 50-es ütközésnél nem fogják megúszni benne sértetlenül. Nézd meg a lánglovagokon, hogy törnek a Swiftek meg a Fiat Unok és hasonlók.

2014.08.18. 21:53
0

50-nél már totálkárosra törik, de az utasoknak a haja szála sem görbül meg benne, mivel a gyűrődési zónában elnyelődik az összes energia. Egy 30 tonnás kamionnal szemben már egyik autónak sem lenne esélye. Aki a biztonságon vacilál az sose fogja szeretni ezt a jószágot, akinek meg az olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság számít, az 2 kézzel kap egy olcsó jóállapotú Swift-ért.

2014.08.18. 15:52 , Laca70 által
0

Ha nem mégy neki semminek, és kikerülsz mindenkit aki beléd akar menni, akkor maximálisan biztonságos kis autócska.

2014.08.18. 06:03
0

Pont annyira, mint a többi, 80-as évek végén tervezett kisautó. Mai szemmel nem túl biztonságos.

2014.08.17. 16:10
1. oldal (összesen 1 oldal)
Válaszolok a kérdésre





Ha válaszolni akarsz, jelentkezz be vagy regisztrálj!

Megosztom ezt a kérdést





Ajánlom ezt a kérdést

Üzenet küldéséhez jelentkezz be vagy regisztrálj

Üzenek a kérdezőnek

Üzenet küldéséhez jelentkezz be vagy regisztrálj