Csoportok


Ajánlatkérés
Hirdetés törölve!
A (K&N SPORTLÉGSZŰRŐ KN SU-7592) cimű hirdetést már törölték rendszerünkből.


Tekints meg néhány hasonló hirdetést!

Suzuki Ignis oldalsó visszapillantó tükör jobbos, balos
2017.05.19. 22:06 Alkatrész > Kiegészítők

Suzuki Ignis oldalsó visszapillantó tükör jobbos, balos

Eladó Suzuki Ignis oldalsó visszapillantó tükör jobbos, balos. Posta van.

Ár: 10000
Suzuki Ignis napellenző jobbos
2017.05.19. 22:05 Alkatrész > Beltér

Suzuki Ignis napellenző jobbos

Eladó egy gyári bontott jobbos napellenző. Posta van.

Ár: 6500
Suzuki Ignis hátsó lökhárítő
2017.05.19. 21:57 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Ignis hátsó lökhárítő

Eladó egy Suzuki Ignis hátsó lökhárító, gyári bontott, fehér síznű. Posta van.

Ár: 30000
Suzuki Ignis első lökhárítő
2017.05.19. 21:56 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Ignis első lökhárítő

Eladó egy Suzuki Ignis első lökhárító, gyári bontott. Posta van.

Ár: 35000
Suzuki Ignis csomagtér ajtó
2017.05.19. 21:53 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Ignis csomagtér ajtó

Eladó egy Suzuki Ignis jó állapotú csomagtér ajtaja, van ezüst és fehér színű.

Ár: 40000
SUZUKI SWIFT III LÉGZSÁK VEZÉRLŐ
2017.05.19. 14:57 Alkatrész > Műszerfal, kormány, légzsák

SUZUKI SWIFT III LÉGZSÁK VEZÉRLŐ

ELADÓ SUZUKI SWIFT III LÉGZSÁK VEZÉRLŐ! NETTÓ 8.000,-FT CSOMAGKÜLDÉS MEGOLDHATÓ!

Ár: 8.000,-FT
SUZUKI WAGON R+ LÉGZSÁK VEZÉRLŐ
2017.05.19. 14:54 Alkatrész > Műszerfal, kormány, légzsák

SUZUKI WAGON R+ LÉGZSÁK VEZÉRLŐ

ELADÓ SUZUKI WAGON R+ LÉGZSÁK VEZÉRLŐ! NETTÓ 5.000,-FT CSOMAGKÜLDÉS MEGOLDHATÓ!

Ár: 5.000FT
SUZUKI IGNIS LÉGZSÁK VEZÉRLŐ
2017.05.19. 14:43 Alkatrész > Műszerfal, kormány, légzsák

SUZUKI IGNIS LÉGZSÁK VEZÉRLŐ

ELADÓ SUZUKI IGNIS LÉGZSÁK VEZÉRLŐ! NETTÓ 5.000,-FT CSOMAGKÜLDÉS MEGOLDHATÓ!

Ár: 5000 FT


Jókérdés

Suzuki swift információs kijelző csere!

Sziasztok! Van egy rendkívül jó kérdésem. Van egy 2005 1,5ös swiftem. Az információs kijelzője (hivatalos neve nem tudom,hogy micsoda :S) ki-be kapcsolgat,lenullázódik, tehát a lényeg,hogy leszeretném cserélni. A 2005ös szériában még olyan kijelző van ami csak pillanatnyi fogyasztást mutat, átlag fogyasztást nem tud. Az én kijelzőm gyári száma: 34600-62J00 . Most találtam hozzá egy másikat,de annak a gyári száma 34600-62J51. A kérdésem az,hogy az újabb fajta kijelzőt bele tudom rakni az én autómba? A csatlakozó formája biztos,hogy megegyezik a képek alapján,meg a tüskéknek a sorrendje is,csak nem tudom,hogy működne e vele. A kijelzőt meg persze nem tudom személyesen átvenni,mert Angliából küldenék. Köszönöm szépen a segítséget!

Egytengelyes vagy kéttengelyes tréler?

A gyakorlatban mi a különbség a kettő között? Vezethetőség szempontjából? Elindulhatok nagy távolságra egytengelyessel? Jogilag? Bármi húzhatok egytengelyessel, ami ráfér? Egy Swiftet akarnék egyébként húzni vele.

Valóban hullanak a Suzuki Wagon R+ az Ignis és a 2005-utáni Swiftek 1.3-as váltói?

Ma jelent meg egy cikk a Totalcar-on miszerint a Magyarországon gyártott Suzuki Wagon R+, az Ignis és a 2005-utáni Swiftek ezerháromszáz köbcentis, benzines verziójában rendszeresen tönkremegy a váltó nyelestengely csapágya. Állítólag gyárilag gyenge minőségű anyaggal szerelték. Van valakinek ezzel kapcsolatosan tapasztalata? Igaz lehet?

Az lenne a kérdésem, mit kéne tapasztalnom kopogáson kívül, akkor ha a kompressziónövelés miatt a sűrítési végnyomás 14,5 bar körül van?(Suzuki Swift)

Suzuki Swift '94 1298 G13BA 8 szelepes himbás, központi befecskendezős. (még a régebbi befecskendezős) Készült egy hengerfej a motorra, csatornák bővítve nem lettek, csak öntési hibákat javítottuk, 1 mm-t szedtünk le a hengerfejből. Szelepvezetőt cseréltünk, így az összerakás után a végnyomás 11 bar, 1000 km után 13 bar, 2500 km után 14,5 bar. Gyári tengely, motor alja gyári, kivéve a könnyített lendkereket és ékszíjtárcsát. Kipufogórendszer gyári, katalizátor nélkül. A kompresszióviszony, nem túl pontosan mérve olyan 10,5-10,6 körül van, a gyári 9,5. A motoron minden alapértéken van gyári műszerrel állítottuk be. Előgyújtás 6° 95-ös benzinnel járok, nem kopog csörög. (tudom, hogy kéne) Igazából a problémám a következő, nem tudunk rájönni a megoldásra: Hidegen-melegen 1000-2000-es fordulatszám között rángat. De csak félgázon, ha lepadlózom összeszedi magát és elindul. Nagyon kis gázon elcsordogál. Alapjárat szép egyenletes. Tuning előtt nem csinálta. Tuning előtt is könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa volt rajta. Próbáltunk több féle gyertyát. Lambda szonda jó. A/C-re gyanakszom illetve a benzinszűrőre. Még arra gondoltam, hogy öngyullad a keverék és ezt produkálja, bár az elején is csinálta. Kipróbálom 98-as benzinnel. Ötleteket tudnátok mondani, hogy mi okozhatja, esetleg mit mérjek, nézzek meg? És most olvassátok vissza kérdést.

Milyen autót vegyek pizzafutárkodásra?

Sziasztok! Szeretnék futárkodni a belvárosban, de nem tudom, hogy milyen autó lenne erre a legcélszerűbb? Valami kis benzines Suzuki? Esetleg régi dízel Golf? Én ezek között gondolkodtam. Szerintetek?

Autómentő kereső




rallye2.hu logó



video.racing.hu partner logo