Csoportok


Gépjármű mechanika
Hirdetés törölve!
A (suzuki swift sedan 1.3 benzin 1997-2002 fűtőmotor fűtés 8 szelepes nem klímás) cimű hirdetést már törölték rendszerünkből.


Tekints meg néhány hasonló hirdetést!

Suzuki Swift tank hibátlan!
2017.02.01. 20:45 Alkatrész > Üzemanyagszivattyú, AC pumpa, tank

Suzuki Swift tank hibátlan!

Hibátlan tank eladó ac-val, Vámosmikola vagy Vác felé tudok szállítani.

Ár: 5000
Suzuki Swift önindító 1.0 1.3
2017.02.01. 21:02 Alkatrész > Önindító, generátor

Suzuki Swift önindító 1.0 1.3

hibátlan önindítók, fogak nem kopottak. 3000FT/db

Ár: 3000
Suzuki swift 2 sportülés
2017.06.05. 19:45 Alkatrész > Beltér

Suzuki swift 2 sportülés

Suzuki swift 2 sportülés! Kék huzattal!!! Légzsákos, fűthető! Újszerü állapotban!! Továbbá piros szett is van.

Ár: 50.000,- Ft
swift 1.3 autócrosnak,hobbiautónak,bontásra
2017.06.05. 17:05 Utcai jármű > Hiányos, bontásra

swift 1.3 autócrosnak,hobbiautónak,bontásra

Eladó Suzuki 1.3 5 sebességes,2002 évj autócrosnak,hobbiautónak,bontásra!

Ár: 75000
2017.06.05. 20:38 Alkatrész > Komplett motor

Suzuki Swift 1.6i komplett motor

Regisztrált autó bontó bontási átvételi igazolás kiadásával - jelenleg megvásárol minden típusú komplett, ép, törött, totálkáros, sérült, roncs, lejárt műszaki vizsgás, üzemképtelen, korrodált, s.t.b....

Suzuki 1.6 motor eladó samuraiba vagy szem auba
2017.06.05. 17:20 Alkatrész > Komplett motor

Suzuki 1.6 motor eladó samuraiba vagy szem auba

Suzuki 1.6 motor eladó samuraiba vagy szem auba

Ár: 90000
Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki Ignis Abs
2017.06.17. 7:33 Alkatrész > Fék, futómű

Suzuki Splash, Suzuki Swift, Suzuki Ignis Abs

Suzuki ABS tömbök 3 év garanciával! Az álltalunk vásárolt tömböket be is szereljük, kicseréljük a fékolajat és mindezt 10.000ftért.

Ár: 39.000,- Ft
Suzuki swift 2005 -töl ,ignis,wagon r , fűtő radiátor ,hibátlan állapotú,
2017.06.02. 22:03 Alkatrész > Klíma, fűtés

Suzuki swift 2005 -töl ,ignis,wagon r , fűtő radiátor ,hibátlan állapotú,

Suzuki swift 2005 -töl ,ignis,wagon r , fűtő radiátor ,hibátlan állapotú, ár:2000ft/db+futár:2000ft,ár: 30/4276876 érdeklődni kizárólag telefonon!!!

Ár: 2000


Jókérdés

Suzuki swift információs kijelző csere!

Sziasztok! Van egy rendkívül jó kérdésem. Van egy 2005 1,5ös swiftem. Az információs kijelzője (hivatalos neve nem tudom,hogy micsoda :S) ki-be kapcsolgat,lenullázódik, tehát a lényeg,hogy leszeretném cserélni. A 2005ös szériában még olyan kijelző van ami csak pillanatnyi fogyasztást mutat, átlag fogyasztást nem tud. Az én kijelzőm gyári száma: 34600-62J00 . Most találtam hozzá egy másikat,de annak a gyári száma 34600-62J51. A kérdésem az,hogy az újabb fajta kijelzőt bele tudom rakni az én autómba? A csatlakozó formája biztos,hogy megegyezik a képek alapján,meg a tüskéknek a sorrendje is,csak nem tudom,hogy működne e vele. A kijelzőt meg persze nem tudom személyesen átvenni,mert Angliából küldenék. Köszönöm szépen a segítséget!

Egytengelyes vagy kéttengelyes tréler?

A gyakorlatban mi a különbség a kettő között? Vezethetőség szempontjából? Elindulhatok nagy távolságra egytengelyessel? Jogilag? Bármi húzhatok egytengelyessel, ami ráfér? Egy Swiftet akarnék egyébként húzni vele.

Az lenne a kérdésem, mit kéne tapasztalnom kopogáson kívül, akkor ha a kompressziónövelés miatt a sűrítési végnyomás 14,5 bar körül van?(Suzuki Swift)

Suzuki Swift '94 1298 G13BA 8 szelepes himbás, központi befecskendezős. (még a régebbi befecskendezős) Készült egy hengerfej a motorra, csatornák bővítve nem lettek, csak öntési hibákat javítottuk, 1 mm-t szedtünk le a hengerfejből. Szelepvezetőt cseréltünk, így az összerakás után a végnyomás 11 bar, 1000 km után 13 bar, 2500 km után 14,5 bar. Gyári tengely, motor alja gyári, kivéve a könnyített lendkereket és ékszíjtárcsát. Kipufogórendszer gyári, katalizátor nélkül. A kompresszióviszony, nem túl pontosan mérve olyan 10,5-10,6 körül van, a gyári 9,5. A motoron minden alapértéken van gyári műszerrel állítottuk be. Előgyújtás 6° 95-ös benzinnel járok, nem kopog csörög. (tudom, hogy kéne) Igazából a problémám a következő, nem tudunk rájönni a megoldásra: Hidegen-melegen 1000-2000-es fordulatszám között rángat. De csak félgázon, ha lepadlózom összeszedi magát és elindul. Nagyon kis gázon elcsordogál. Alapjárat szép egyenletes. Tuning előtt nem csinálta. Tuning előtt is könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa volt rajta. Próbáltunk több féle gyertyát. Lambda szonda jó. A/C-re gyanakszom illetve a benzinszűrőre. Még arra gondoltam, hogy öngyullad a keverék és ezt produkálja, bár az elején is csinálta. Kipróbálom 98-as benzinnel. Ötleteket tudnátok mondani, hogy mi okozhatja, esetleg mit mérjek, nézzek meg? És most olvassátok vissza kérdést.

Van egy 2005-ös 1,3-as Swiftem tönkrement benne a váltóm.Az lenne a kérdésem,hogy az 1,5-ös váltót belehet-e szerelni helyette?

A szerelőm nem tudott egyértelmű választ adni rá,mivel ilyet még nem csinált.Azt viszont mondta,hogy 1,3-ba sok váltót kellet már cserélnie,de 1,5-öst még egyet sem.Köszönöm a választ.

Fékezéskor ugrál a fékpedál, és ráz a kormány, mi lehet a baj?

Suzuki Swift Sedanról van szó. Hátsó fékbetétek újak, meg lettek vasalgatva is. Azzal kezdődött az egész, hogy 100km/h fölött rázott a kormány. Akkor centírozás, de kiderült, hogy a gumiban elszakadtak a szálak. Átraktam másik kerekekre, de így is ugyanaz volt a hiba. Először arra gondoltam, hogy az első kerék nincs rendesen centírozva, vagy itt is a gumi sz*r. Megcseréltem a kerekeket, az elsők hátra, hátsók előre kerültek, így már menet közben nem ráz a kormány, de a fékpedál még jobban ugrál. Kis sebességnél is. Mi lehet az oka? Ovális fékdob, vagy inkább az első futómű/fék lehet a ludas? Vagy minden egyszerre :)

Racing Bazár hirdetésfeladó alkalmazás
KaloCar
skoda-shop




rallye2.hu logó



video.racing.hu partner logo