Csoportok


Hirdetés törölve!
A (suzuki swift sedan 1.3 benzin 1997-2002 szelepfedél 8 szelepes G13BA G13BB motorkód) cimű hirdetést már törölték rendszerünkből.


Tekints meg néhány hasonló hirdetést!

Suzuki swift olcsón bomlik hétv minden napján akciósan Hétvégén is posta is
2017.02.21. 8:59 Alkatrész > Bontás

Suzuki swift olcsón bomlik hétv minden napján akciósan Hétvégén is posta is

Bármi kel hivjon megegyezünk van töb darab suzukim is bontva . vagyok hétvégén is mindennap este 9 iG postai uton is megy az alkatrészek beszereléssel is megoldható

Ár: 2200
Suzuki swift olcsón bomlik Budapesten Hétvégén is akciósan mindent adok
2017.02.21. 9:09 Alkatrész > Bontás

Suzuki swift olcsón bomlik Budapesten Hétvégén is akciósan mindent adok

Olcsón mindent hivjon telefonon és megegyezünk Hétvégén is , de postai utánvételen is

Ár: 1000 ft tol
Suzuki Swift Elsö lökháritó (2010-2016)
2017.02.21. 10:14 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Swift Elsö lökháritó (2010-2016)

további alkatrészekért telefonon érdeklödjön, utánvételes postázás megoldható

Suzuki Swift Elsö lökháritó (2004-2010)
2017.02.21. 10:07 Alkatrész > Kasztni

Suzuki Swift Elsö lökháritó (2004-2010)

további alkatrészekért telefonon érdeklödjön, utánvételes postázás megoldható

Suzuki Swift 1,0-1,3 felújított váltó (91-04)
2017.02.20. 18:40 Alkatrész > Hajtás

Suzuki Swift 1,0-1,3 felújított váltó (91-04)

Eladó suzuki swift felújított váltó beépítési garanciával:25000ft 3-hónap garanciával: Swift I 1.0-1.3 (1991-1995):35000ft Swift II 1.0-1.3(1996-2004):35000ft Swift III (2005-2007) ZN0 (jeladós):...

Ár: 25000
Swift 2005- devander főfékmunkahenger
2017.02.21. 12:44 Alkatrész > Fék, futómű

Swift 2005- devander főfékmunkahenger

Eladó suzuki swift 1.3 2005-től főfékmunkahenger devanderrel. ára 20.000,-

fűtőradiátor fűtőmotor Swift 2005-
2017.02.21. 13:02 Alkatrész > Klíma, fűtés

fűtőradiátor fűtőmotor Swift 2005-

Eladó fűtőradiátor és fűtőmotor 1.3 Swifthez 2005-től. ára 5000/db.

kerékagy Suzuki Swift 2005-
2017.02.21. 12:57 Alkatrész > Fék, futómű

kerékagy Suzuki Swift 2005-

eladó 2005-től gyártott Suzuki Swift 1.3 hoz első kerékagyak. 13.000/db.



Jókérdés

Egytengelyes vagy kéttengelyes tréler?

A gyakorlatban mi a különbség a kettő között? Vezethetőség szempontjából? Elindulhatok nagy távolságra egytengelyessel? Jogilag? Bármi húzhatok egytengelyessel, ami ráfér? Egy Swiftet akarnék egyébként húzni vele.

Az lenne a kérdésem, mit kéne tapasztalnom kopogáson kívül, akkor ha a kompressziónövelés miatt a sűrítési végnyomás 14,5 bar körül van?(Suzuki Swift)

Suzuki Swift '94 1298 G13BA 8 szelepes himbás, központi befecskendezős. (még a régebbi befecskendezős) Készült egy hengerfej a motorra, csatornák bővítve nem lettek, csak öntési hibákat javítottuk, 1 mm-t szedtünk le a hengerfejből. Szelepvezetőt cseréltünk, így az összerakás után a végnyomás 11 bar, 1000 km után 13 bar, 2500 km után 14,5 bar. Gyári tengely, motor alja gyári, kivéve a könnyített lendkereket és ékszíjtárcsát. Kipufogórendszer gyári, katalizátor nélkül. A kompresszióviszony, nem túl pontosan mérve olyan 10,5-10,6 körül van, a gyári 9,5. A motoron minden alapértéken van gyári műszerrel állítottuk be. Előgyújtás 6° 95-ös benzinnel járok, nem kopog csörög. (tudom, hogy kéne) Igazából a problémám a következő, nem tudunk rájönni a megoldásra: Hidegen-melegen 1000-2000-es fordulatszám között rángat. De csak félgázon, ha lepadlózom összeszedi magát és elindul. Nagyon kis gázon elcsordogál. Alapjárat szép egyenletes. Tuning előtt nem csinálta. Tuning előtt is könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa volt rajta. Próbáltunk több féle gyertyát. Lambda szonda jó. A/C-re gyanakszom illetve a benzinszűrőre. Még arra gondoltam, hogy öngyullad a keverék és ezt produkálja, bár az elején is csinálta. Kipróbálom 98-as benzinnel. Ötleteket tudnátok mondani, hogy mi okozhatja, esetleg mit mérjek, nézzek meg? És most olvassátok vissza kérdést.

Van egy 2005-ös 1,3-as Swiftem tönkrement benne a váltóm.Az lenne a kérdésem,hogy az 1,5-ös váltót belehet-e szerelni helyette?

A szerelőm nem tudott egyértelmű választ adni rá,mivel ilyet még nem csinált.Azt viszont mondta,hogy 1,3-ba sok váltót kellet már cserélnie,de 1,5-öst még egyet sem.Köszönöm a választ.

Fékezéskor ugrál a fékpedál, és ráz a kormány, mi lehet a baj?

Suzuki Swift Sedanról van szó. Hátsó fékbetétek újak, meg lettek vasalgatva is. Azzal kezdődött az egész, hogy 100km/h fölött rázott a kormány. Akkor centírozás, de kiderült, hogy a gumiban elszakadtak a szálak. Átraktam másik kerekekre, de így is ugyanaz volt a hiba. Először arra gondoltam, hogy az első kerék nincs rendesen centírozva, vagy itt is a gumi sz*r. Megcseréltem a kerekeket, az elsők hátra, hátsók előre kerültek, így már menet közben nem ráz a kormány, de a fékpedál még jobban ugrál. Kis sebességnél is. Mi lehet az oka? Ovális fékdob, vagy inkább az első futómű/fék lehet a ludas? Vagy minden egyszerre :)

Mennyire biztonságos a Suzuki swift glx, (2001)?

erre a fajtára gondoltam gondoltam: https://www.google.hu/search?q=suzuki+swift+glx+2001&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jOu9U9OOCoHgOLzJgbAC&ved=0CDwQsAQ&biw=1366&bih=653#facrc=_&imgdii=_&imgrc=onCGPf1HEKnIoM%253A%3BkAh7MTr5Zja29M%3Bhttp%253A%252F%252Fimgs.elookat.com%252Filan%252Ffoto%252F2%252Fsuzuki-swift-jpg-52-9259.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Filan.elookat.com%252Filan-SAHIBINDEN-ORJINAL-SUZUKI-SWIFT-1-3-GLX-SEDAN-uasuAAN-57533.htm%3B260%3B195





rallye2.hu logó



video.racing.hu partner logo