Csoportok


Gépjármű mechanika
Hirdetés törölve!
A (Suzuki Swift 1,0-1,3 felújított váltó (91-04)) cimű hirdetést már törölték rendszerünkből.


Tekints meg néhány hasonló hirdetést!

Suzuki Swift ABS kocka a legjobb áron
2017.05.26. 13:59 Alkatrész > Fék, futómű

Suzuki Swift ABS kocka a legjobb áron

Suzuki Swift Ignis felújított ABS kocka azonnal garanciával a legjobb áron átvehető Bp XIII. kerületben vagy GLS futárral küldjük bárhova másnapra. ABS javításra specializálódott műhelyben felújított,...

Ár: 37000
Suzuki Swift Zéger gyűrű gyári (09381-68001)
2017.06.20. 4:09 Alkatrész > Fék, futómű

Suzuki Swift Zéger gyűrű gyári (09381-68001)

Suzuki Swift típushoz való csapágyrögzítő Zéger gyűrű első kerékcsapágyhoz, Suzuki Swift Zéger gyűrű gyári További információk

Ár: 1.790,- Ft
Suzuki SWIFT 1.3 Lámpa
2017.05.24. 13:24 Alkatrész > Lámpa, xenon

Suzuki SWIFT 1.3 Lámpa

Job Bal 10.000.- Külön 6000.- http://www.bontottalkatresz.hu/

Ár: 10.000
suzuki swift 2003 évjárat alkatrészei olcsón eladóak bp en de akár postázom is
2017.05.24. 6:02 Alkatrész > Bontás

suzuki swift 2003 évjárat alkatrészei olcsón eladóak bp en de akár postázom is

akciosan minden alkatrészek önindito 5000 ft generátor 5000 ft ajtok 6010 ft stb minden féltengelyek stb hivjon megegyezünk

Ár: 200 ft tol
SUZUKI SWIFT III LÉGZSÁK VEZÉRLŐ
2017.05.19. 14:57 Alkatrész > Műszerfal, kormány, légzsák

SUZUKI SWIFT III LÉGZSÁK VEZÉRLŐ

ELADÓ SUZUKI SWIFT III LÉGZSÁK VEZÉRLŐ! NETTÓ 8.000,-FT CSOMAGKÜLDÉS MEGOLDHATÓ!

Ár: 8.000,-FT
suzuki swift alkatrészei olcsón megegezünk hivjon bármikor hétvégén is.
2017.05.19. 6:49 Alkatrész > Bontás

suzuki swift alkatrészei olcsón megegezünk hivjon bármikor hétvégén is.

postai uton is mindent vagy személyesen is hétvégén is este 9 iog hivjon bármikel megegyezünk

Ár: 2000
suzuki swift visszapillantó tükrök
2017.05.18. 21:41 Alkatrész > Kasztni

suzuki swift visszapillantó tükrök

suzuki swift visszapillantó tükrök jobb bal oldal 2000ft/db

Ár: 2000
suzuki swift kalaptartó
2017.05.18. 21:37 Alkatrész > Beltér

suzuki swift kalaptartó

eladó egy suzuki swift kalaptartó nincs kis hibával (oldal fülek )

Ár: 2500


Jókérdés

Suzuki swift információs kijelző csere!

Sziasztok! Van egy rendkívül jó kérdésem. Van egy 2005 1,5ös swiftem. Az információs kijelzője (hivatalos neve nem tudom,hogy micsoda :S) ki-be kapcsolgat,lenullázódik, tehát a lényeg,hogy leszeretném cserélni. A 2005ös szériában még olyan kijelző van ami csak pillanatnyi fogyasztást mutat, átlag fogyasztást nem tud. Az én kijelzőm gyári száma: 34600-62J00 . Most találtam hozzá egy másikat,de annak a gyári száma 34600-62J51. A kérdésem az,hogy az újabb fajta kijelzőt bele tudom rakni az én autómba? A csatlakozó formája biztos,hogy megegyezik a képek alapján,meg a tüskéknek a sorrendje is,csak nem tudom,hogy működne e vele. A kijelzőt meg persze nem tudom személyesen átvenni,mert Angliából küldenék. Köszönöm szépen a segítséget!

Egytengelyes vagy kéttengelyes tréler?

A gyakorlatban mi a különbség a kettő között? Vezethetőség szempontjából? Elindulhatok nagy távolságra egytengelyessel? Jogilag? Bármi húzhatok egytengelyessel, ami ráfér? Egy Swiftet akarnék egyébként húzni vele.

Az lenne a kérdésem, mit kéne tapasztalnom kopogáson kívül, akkor ha a kompressziónövelés miatt a sűrítési végnyomás 14,5 bar körül van?(Suzuki Swift)

Suzuki Swift '94 1298 G13BA 8 szelepes himbás, központi befecskendezős. (még a régebbi befecskendezős) Készült egy hengerfej a motorra, csatornák bővítve nem lettek, csak öntési hibákat javítottuk, 1 mm-t szedtünk le a hengerfejből. Szelepvezetőt cseréltünk, így az összerakás után a végnyomás 11 bar, 1000 km után 13 bar, 2500 km után 14,5 bar. Gyári tengely, motor alja gyári, kivéve a könnyített lendkereket és ékszíjtárcsát. Kipufogórendszer gyári, katalizátor nélkül. A kompresszióviszony, nem túl pontosan mérve olyan 10,5-10,6 körül van, a gyári 9,5. A motoron minden alapértéken van gyári műszerrel állítottuk be. Előgyújtás 6° 95-ös benzinnel járok, nem kopog csörög. (tudom, hogy kéne) Igazából a problémám a következő, nem tudunk rájönni a megoldásra: Hidegen-melegen 1000-2000-es fordulatszám között rángat. De csak félgázon, ha lepadlózom összeszedi magát és elindul. Nagyon kis gázon elcsordogál. Alapjárat szép egyenletes. Tuning előtt nem csinálta. Tuning előtt is könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa volt rajta. Próbáltunk több féle gyertyát. Lambda szonda jó. A/C-re gyanakszom illetve a benzinszűrőre. Még arra gondoltam, hogy öngyullad a keverék és ezt produkálja, bár az elején is csinálta. Kipróbálom 98-as benzinnel. Ötleteket tudnátok mondani, hogy mi okozhatja, esetleg mit mérjek, nézzek meg? És most olvassátok vissza kérdést.

Van egy 2005-ös 1,3-as Swiftem tönkrement benne a váltóm.Az lenne a kérdésem,hogy az 1,5-ös váltót belehet-e szerelni helyette?

A szerelőm nem tudott egyértelmű választ adni rá,mivel ilyet még nem csinált.Azt viszont mondta,hogy 1,3-ba sok váltót kellet már cserélnie,de 1,5-öst még egyet sem.Köszönöm a választ.

Fékezéskor ugrál a fékpedál, és ráz a kormány, mi lehet a baj?

Suzuki Swift Sedanról van szó. Hátsó fékbetétek újak, meg lettek vasalgatva is. Azzal kezdődött az egész, hogy 100km/h fölött rázott a kormány. Akkor centírozás, de kiderült, hogy a gumiban elszakadtak a szálak. Átraktam másik kerekekre, de így is ugyanaz volt a hiba. Először arra gondoltam, hogy az első kerék nincs rendesen centírozva, vagy itt is a gumi sz*r. Megcseréltem a kerekeket, az elsők hátra, hátsók előre kerültek, így már menet közben nem ráz a kormány, de a fékpedál még jobban ugrál. Kis sebességnél is. Mi lehet az oka? Ovális fékdob, vagy inkább az első futómű/fék lehet a ludas? Vagy minden egyszerre :)

CARMAXON
KaloCar




rallye2.hu logó



video.racing.hu partner logo